Megtaláltalak

Kerestelek, kutattalak és végre megtaláltalak!

Csábítás

Az internetes társkeresés

AJÁNLÓ

Társ, aki a legfontosabb

Bookmarking

REKLÁM

Szakma és nyelvvizsga egy tanév alatt! - www.liaiskola.hu

Utolsó kommentek

Tapasztalatim az internetes ismerkedéssel

2008.06.01. 13:47 | webkell | Szólj hozzá!

kb. 7-8 évvel ezelőtt, amikor először léptem be egy beszélgetés oldalra, elmondhatom, nagyon bátortalan voltam. Azt sem tudtam, „eszik vagy isszák” .

Ez egy mirc nevű beszélgetős valami volt, nagyon sok csatornával, és ahogy kiderült túlnyomó részben tizen-huszonévesekből álló közösség. Sok segítőkész ember volt, egyszer nem éreztem, hogy valaki valamivel is át akart volna verni.

Valamivel később, egy chat szobában próbálkoztam.

Érdekes módon a társkereső oldalaktól valahogy ódzkodtam.

A chaten sem volt semmi gondom, beszélgettem több emberrel is, és találkoztam is velük, és az sem jelentett csalódást számomra, nem tudok olyat mondani, hogy átvertek volna.

Szerintem, ha valaki őszinte, akkor jó esélye van, arra, hogy őszinte emberekkel kerüljön kapcsolatba. Persze lehetnek csalódások, félreértések.

Te csalódtál már hasonló helyzetben?

 

A bejegyzés trackback címe:

https://megtalaltalak.blog.hu/api/trackback/id/tr64497477

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: chat szavazás társkeresés ismerkedés bizalom őszinte
süti beállítások módosítása