Megtaláltalak

Kerestelek, kutattalak és végre megtaláltalak!

Csábítás

Az internetes társkeresés

AJÁNLÓ

Társ, aki a legfontosabb

Bookmarking

REKLÁM

Szakma és nyelvvizsga egy tanév alatt! - www.liaiskola.hu

Utolsó kommentek

Társ, aki a legfontosabb a világon!

2008.05.28. 19:01 | webkell | 4 komment

Lehet Te is hasonló cipőben jársz, mint én jártam?

Nincs melletted az a társ, akire számíthatsz, akinek Te vagy a legfontosabb ezen a világon, aki figyel Rád, aki biztat, aki MINDIG  melletted áll? Ismerős érzés...

Pedig hidd el, létezik! Ez biztos!

Megtalálni? Háááát, nem könnyű...

Azt viszont elárulom, nekem sikerült!

Azzal a társsal élek, akire mindig is vágytam. Aki nem visszafog, hanem támogat. Aki nem ócsárol, hanem bíztat. Akinek én vagyok a legfontosabb. Aki kiegészít, aki az én TÁRSAM!

Hiszem, hogy Neked is sikerül.

Ezt az oldalt azért hoztam létre, hogy segíthessek Neked, hogy lehetőséget biztosítsak arra, hogy rátalálj. Arra gondoltam, hogy mivel én nem tudhatom, hogy Te mire vágysz, lehetőséget biztosítok arra, hogy itt elmond. Lehetőséget arra, hogy megérintsd a szívét egy másik érző embernek.

Hiszem, hogy ez lehetséges, hogy megtörténhet. A Net hatalmas lehetőség.
Mi is így ismerkedtünk meg a párommal, és tudok számos hasonló történetről.

Tudod milyen érzés veszekedés nélkül élni? Mikor minden más mellékes, ha van egy TÁRS melletted?

Kívánom, hogy tudd meg! Én segíteni fogok Neked ebben.

Célom egy olyan oldal létrehozása, ahol az őszinte emberek őszinte társra találnak.

A bejegyzés trackback címe:

https://megtalaltalak.blog.hu/api/trackback/id/tr68492217

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Detti 2008.05.28. 20:47:05

Jó ilyen kedves, támogató szavakat olvasni. Sajnos az én életem nem így alakult. Én is szerelemnek hittem, de csak nagy üresség maradt utána...
Azokak, akik még nem csalódtak, ajánlom egyik kedvenc versemet.


Zimonyi Zita
(szerelembe zárva)

szerelmesen halálos ez a téboly, ez a bűbáj,
szerelmesen halálos, halálosan szerelmes,
ismerős és ismeretlen, ravasz rabságba cibál,
hova önként vágyom, lakatját magamra zárom,
halálosan szerelmes, szerelmesen halálos mérgét
elszántan kutatom, kortyolom, habzsolom,
és a kerek világon semmiért soha nem adom

Sonja · http://sonjawhite.blogol.hu/ 2008.05.29. 11:28:09

Sziasztok!

Én is keresem a páromat, de már lassan kezdem feladni. :(
Azért jó, hogy vannak még ilyen szép történetek! Reményt adnak! ;)
Aki gondolja, a blogomban megtalál :D

üdv
Sonja

webkell 2008.05.29. 18:53:38

Kedves Detti!
Itt van ezen a világon a Párod! Ezt légyszíves tudatosítani magadban. Szedte-vette-teremtette! Nnna! Aki nem fog ürességet hagyni, hanem kitölti azt az űrt!
Mint mondtam, nem könnyű megtalálni, de keresni kell!
Az is igaz, hogy egy kicsikét kritikusnak kell lenned! Figyelj, lásd meg az apró jeleket, NE CSAPD BE ÖNMAGAD! Ha megtaláltad, akkor megtaláltad a nyugodtságot, a békét, az "örömmel szemlélni a világot" érzést. És ez olyan természetes lesz, hogy most még el sem hiszed. Figyelj. Figyeld a másikat. Vedd észre, hogy Te is olyan fontos vagy-e neki, mint Ő Neked! Egy kicsit légy akár kritikus is. Ezzel csak azt akarom mondani, hogy a érzésed NE legyen teljesen vak.
Ha észreveszed azt a természetességet, azt az odaadást, azt a feltétlen bizalmat a másikban is, ami Benned van, akkor viszont fogadd el. Egy kicsit banális, de "nem nyerhetsz, ha nem állsz oda a rajthoz". Bízz az emberekben! Azért, mert létezik a vonzás törvénye. A bizalom bizalmat vonz. Fogadd el, ha közelít hozzád. Kívánom, hogy Te is találd meg a másik feledet!

Remélem, még látunk itt!
És köszönjük a szép, szerelmes idézetet! :)

webkell 2008.05.29. 19:04:00

Sonja, túl fiatal vagy még ahhoz, hogy feladd!
Jártam az oldaladon, nagyon jó írókád van! Csak…. Hát ez a fekete…. Úgy érzem, hogy egy kicsit nyomasztóan sötét az oldalad. Mi lenne, ha változtatnál rajta, egy kicsit vidámabbá, világosabbá, színesebbé tennéd, ami az életörömet sugallja? Szerintem azt is csípnék a látogatóid :) és a te hangulatod is megváltozna.
Bár, úgy érzem, Te direkt ilyen „sötétségbe” akarsz burkolózni, mintha direkt a csalódást keresnéd.

Gyere vissza máskor is, ha másért nem, szép történetekért!
Legyen szép napod, holnap is! :)
Címkék: szerelem társkeresés pár őszinte társ
süti beállítások módosítása